Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nacpalamsietoba | użytkownik

imię i nazwiskoSzejn adresnyc. zarejestrowany23.06.2009 @15:46:23 ostatnio na stronie17.04.2010 @18:02:14

jestem taka jaka jestem i to mi pasuje.
ciągle się uczę szkoły życia i fotografii.

lubię krytykę, ale uzasadnioną, i cenię wasze rady.

denerwują mnie ludzie, którzy źle zrozumieją sens moich słów i od razu się rzucają. ej, więcej luzu ! ;d

osobiście oprócz robienia zdjęć uwielbiam słuchać muzyki <3

mhm, chcecie coś wiedzieć to pisać na gadu.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu828398
digarty25 komentarze457 posty na forum9

komputer / sprzęt
Samsung, Canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Aksy    19.07.2009 @15:12:43
tzn tam w starzy bo to w strazy sa warsztaty. jest duuuuzo ludzi. sami boye;d ale ta nasza grupa to ten projekt tylko realizuje. ale na zajecia tez przychodza zcasem inni strazacy;d a fajne jest to ze jest taki luz;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    19.07.2009 @15:09:59
ja Klaudie 2 , 2 Beaty Nuśka Mikołaj i prowadza Krzys i Łukasz ;D
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    19.07.2009 @15:00:54
tzn narazie meilismy zajecia z organizacji czasu z aparatow i kreatywnosci i teraz w plener. wiekszosc ma aparaty i sa 2lustzranki jesczze jak ktoś nie ma jest nikon d60 i canon eos 1000D . :>
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    19.07.2009 @14:54:45
można nawet aparatu nie mieć ;>
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    19.07.2009 @11:17:12
no w wakacje sie zaczely. byly 4 spotkania. i teraz przerwa byla i od tego tyg sie zaczynaja i jzu w plener idziemy http://grafika-profilaktyka.pl/
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~NLE    19.07.2009 @10:38:27
_______
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje.
FAQ: http://www.digart.pl/tekst/faq.html
~YumiShoujo    19.07.2009 @00:18:51
dziękuję
~nelleriss    19.07.2009 @00:04:33
Dzięki
~kwiryna    19.07.2009 @00:04:29
dzięki
~WILCZEWSKI    18.07.2009 @23:33:31
~jaroszeek    18.07.2009 @23:31:39
sprzedaje tu jest link do galerii pełej http://ginger-cat-ginger.blogspot.com/
_______
GingerCat
~jaroszeek    18.07.2009 @23:24:53
dzięki serdecznie
_______
GingerCat
~Aksy    18.07.2009 @23:15:44
no dokładnie . teraz to mam przynajmniej jakies pojecie. plus na warsztaty chodze;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:51:37
mam aparat od 2005 roku. a tak juz lepeij fotografuje odkad zalozylam digarta bo nauczylam sie tu troche co do zjec. bo poprzednie sesje to byly slabe ;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:47:01
o jej <zawstydzony> staram się jak moge ;p ;*
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:35:28
ja czasem dodam prace i ja zaraz skasuje bo stwierdze ze jednak mi sie nie podoba ;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:26:15
raczej. mialam mala przerwe odkad aparat padl a teraz odkad mam nikona tj 3dni to codziennie;d
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:23:04
no ja sie juz do digarta przyzwyczailam:D
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Aksy    18.07.2009 @22:14:44
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
~Ryskaa    18.07.2009 @22:07:16
Bałtyckie : )
_______
nie dziękuj, po prostu oceń moje prace


♥ "tą chwilą żyj, za chwilę chwili nie ma... "
~Aksy    18.07.2009 @22:06:30
noo mnie np wkurza. jak mam pozytywne oceny ale nie oczywiscie znajdzie sie osoba ktoa ma cos do zdjecia i `powyzej krytyki` `slabe` xDD a ja myslalam ze deviantart jeszcze gorzej zreszta nwm.xD
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
-laurenn    18.07.2009 @22:05:26
Mnie też Moim zdaniem jeden z najwspanialszych pisarzy! Czytałam chyba wszystkie jego ksiązki po kilka razy ale 11 minut mnie zachwyciło najbardziej A ty jaką jego książkę lubisz najbardziej?;d
~Aksy    18.07.2009 @21:58:30
ja staram się regularnie :D
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
-laurenn    18.07.2009 @21:57:34
Dopiero gdy się przyjżałam to zauważyłam ;dd I poobserwuję sobię panią jeśli można
~Aksy    18.07.2009 @21:53:35
ooo Ty tuu
_______
`Siedzimy na dachach, bawimy się w powietrze.`
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt